Loma Linda Üniversitesi’nin araştırmasına göre, günde 28-56 gram ceviz tüketmek kötü kolesterolü (LDL) %4 oranında düşür…
Günde sadece 2 tane yiyenlerin damarları temizleniyor
İzmit keşif rehberi
Loma Linda Üniversitesi’nin araştırmasına göre, günde 28-56 gram ceviz tüketmek kötü kolesterolü (LDL) %4 oranında düşür…